четвер, 11 жовтня 2012 р.


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту
Морально-етичні аспекти повісті-притчі Б.Харчука "Планетник"
Назва навчальної теми
Б.Харчук "Планетник" 
Основний предмет
Українська література
Другорядний предмет
Світова література, історія, психологія
Вік учнів, клас
7 клас, 12-13 років
Стислий опис проекту
Даний проект був розроблений з метою вивчення теми «Повість-притча Б.Харчука "Планетник" » у 7 класі на уроці української літератури , а також для отримання кінцевого продукту, який був досліджений протягом проекту, а саме: уявна екскурсія, публікація Publisher. 
План
План навчального проекту
План впровадження проекту

Навчальні цілі

-      Розвиток, впровадження та донесення нових ідей до інших;
-      Ефективне формулювання думок та ідей шляхом їх чіткого та зрозумілого висловлення та написання;
Вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем;
Використання комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних/правових питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації;
 Ефективне використання часу та розподіл робочого навантаження.
Навчальні цілі:
1.Ознайомити учнів із життям і творчістю Б.Харчука;
2.Допомогти зрозуміти сюжет твору, його притчову основу, а також ідею повісті та її художні особливості;
3.Розвивати навички виразного читання, аналізу епічного твору;
4.Виховувати почуття відповідальності за свою справу і за власні вчинки, прагнення до творення добра, краси.

Опис оцінювання

Використовуючи З-Х-Д таблиці та метод «Думаємо-Об’єднуємось-Ділимось», вчитель визначає навчальні потреби учнів та встановлює навчальні цілі. За допомогою зустріч й консультацій за проектом та учнівського самооцінювання та рефлексії вчитель відслідковує прогрес у їх навчанні, надає зворотній зв’язок та відповідає на учнівські питання. Протягом проекту вчитель оцінює навички спільної діяльності учнів. Завершується проект учнівською конференцією та демонстрацією учнівських презентацій, які оцінюються за допомогою контрольного списку. 

 Діяльність учнів

Перед початком проекту вчитель проводить онлайн-опитування серед учнів з метою виявлення рівня знань за темою та оповіщає батьків про проведення проекту за допомогою публікації. На початку проекту вчитель демонструє презентацію. Протягом демонстрації учні заповнюють З-Х-Д таблицю та намагаються знайти відповідь на основні питання проекту. Після цього учні об’єднуються в групи: 
  • історики - дають характеристику історичним умовам кожного із трьох періодів, описаних у творі;
  • науковці - досліджують життєвий і творчий шлях Б.Харчука та роблять висновки про актуальність його творів;
  • дослідники - шукають і визначають, за допомогою яких художніх засобів змальовані пейзажі, портрети, описи процесів праці, їх роль у творі та досліджують композицію твору;
  • літературознавці - з’ясовують визначення притчі, повісті, символів, притчі-повісті; доводять, що твір Б.Харчука - притча-повість; розкривають роль символів у повісті "Планетник"; рокривають спорідненістьобразу Планетника з іншими персонажами літературних творів;
  • психологи - коментують вислів письменника:"Людина створена з добра і зла, тому вона і добра, і зла, все залежить від її вибору"; складають таблицю:"Добро і зло в житті Планетника", У сучасників Планетника", "У наш час"; роблять висновок, як розуміють категорії добра наші сучасники та з’ясовують їх ставлення до людей непересічних, не схожих на інших.
 Протягом проекту групи представляють результати своєї праці у вигляді презентацій та розповідають про плани на подальшу роботу. 

Відомості про автора
Овчаренко Юлія Володимирівна 
Фах 
Вчитель української мови та літератури
Навчальний предмет
Українська мова та література
Навчальний заклад
Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №17 Харківської міської ради Харківської області
м. Харків
Контактні дані
juliya7551@gmail.com

Відомості про тренінг:
Дата проведення
01.10.2012-12.10.2012р.
Місце проведення
Харківська гімназія № 55
Тренер
Ходацька Олена Вікторівна

Немає коментарів:

Дописати коментар